Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30927
Назва: | Підвищення зносостійкості плунжерних пар паливної апаратури дизелів газополуменевим напилюванням |
Інші назви: | Increasing wear resistance of plunger pairs of fuel equipment of diesel engines by gas flame spraying |
Автори: | Потапенко, Сергій Іванович |
Науковий керівник : | Дерябкіна, Є. С. |
Місце роботи: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра сервісної інженерії та технології матеріалів в машинобудуванні ім. О.І. Сідашенка |
Ключові слова: | плунжерні пари;газополуменеве напилювання;щіткова обробка;зносостійкість;шорсткість;міцність зчеплення;твердість;надійність |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Харків: ДБТУ |
Бібліографічний опис: | Потапенко С. І. Підвищення зносостійкості плунжерних пар паливної апаратури дизелів газополуменевим напилюванням: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 - Галузеве машинобудування; наук. кер. Є. С. Дерябкіна; Харків, 2022. 93 с. |
Короткий огляд (реферат): | Парк автотранспортних засобів в Україні за технічним рівнем, моральним і фізичним зносом потребують відновлення, терміни амортизації майже у 50% машин значно перевищені (понад 10 років), проте, вони продовжують експлуатуватися. Вирішення цих завдань для транспортної техніки, насамперед, залежить від удосконалення процесу ремонту за рахунок впровадження рогресивних методів відновлення та зміцнення деталей з урахуванням їх конструктивно-технологічних особливостей, скорочення термінів ремонту, економії матеріалів та зниження трудомісткості. Одними з перспективних способів відновлення є нанесення газотермічних покриттів і, в першу чергу покриттів, напилених газополуменевим способом, до переваг якого слід віднести простоту та дешевизну устаткування, що застосовується, можливість реалізації його як в умовах виробництва, так і на малих ремонтних базах. Однак якісні параметри газополуменевих покриттів не завжди відповідають підвищеним вимогам до експлуатаційних характеристик деталей машин, що працюють в умовах інтенсивних навантажень, в першу чергу це визначається низькою міцністю зчеплення напилених покриттів з поверхнею деталі. Підвищити якість напилених покриттів можливо за рахунок активації поверхні деталей під нанесення покриттів голкофрезеруванням щітковим інструментом. Механічна обробка щітковим інструментом використовується для очищення і створення необхідної шорсткості поверхні. Використання такої технології нанесення покриттів відкриває можливість отримання захисних покриттів з підвищеною міцністю зчеплення та зносостійкістю, зменшити вартість та тривалість ремонту. Разом з тим у наявних на сьогодні роботах відсутня науково-технічна інформація про вплив способу відновлення на властивості покриттів у процесі експлуатації, відсутні рекомендації по вибору оптимальних режимів щіткової обробки для практичного застосування, що робить завдання досліджень важливими і актуальними. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30927 |
Розташовується у зібраннях: | 133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
133tS_21m-01_22_Potapenko.pdf Restricted Access | 6.35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.