Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30927
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorДерябкіна, Є. С.-
dc.contributor.authorПотапенко, Сергій Іванович-
dc.date.accessioned2023-04-26T11:55:10Z-
dc.date.available2023-04-26T11:55:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПотапенко С. І. Підвищення зносостійкості плунжерних пар паливної апаратури дизелів газополуменевим напилюванням: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 - Галузеве машинобудування; наук. кер. Є. С. Дерябкіна; Харків, 2022. 93 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30927-
dc.description.abstractПарк автотранспортних засобів в Україні за технічним рівнем, моральним і фізичним зносом потребують відновлення, терміни амортизації майже у 50% машин значно перевищені (понад 10 років), проте, вони продовжують експлуатуватися. Вирішення цих завдань для транспортної техніки, насамперед, залежить від удосконалення процесу ремонту за рахунок впровадження рогресивних методів відновлення та зміцнення деталей з урахуванням їх конструктивно-технологічних особливостей, скорочення термінів ремонту, економії матеріалів та зниження трудомісткості. Одними з перспективних способів відновлення є нанесення газотермічних покриттів і, в першу чергу покриттів, напилених газополуменевим способом, до переваг якого слід віднести простоту та дешевизну устаткування, що застосовується, можливість реалізації його як в умовах виробництва, так і на малих ремонтних базах. Однак якісні параметри газополуменевих покриттів не завжди відповідають підвищеним вимогам до експлуатаційних характеристик деталей машин, що працюють в умовах інтенсивних навантажень, в першу чергу це визначається низькою міцністю зчеплення напилених покриттів з поверхнею деталі. Підвищити якість напилених покриттів можливо за рахунок активації поверхні деталей під нанесення покриттів голкофрезеруванням щітковим інструментом. Механічна обробка щітковим інструментом використовується для очищення і створення необхідної шорсткості поверхні. Використання такої технології нанесення покриттів відкриває можливість отримання захисних покриттів з підвищеною міцністю зчеплення та зносостійкістю, зменшити вартість та тривалість ремонту. Разом з тим у наявних на сьогодні роботах відсутня науково-технічна інформація про вплив способу відновлення на властивості покриттів у процесі експлуатації, відсутні рекомендації по вибору оптимальних режимів щіткової обробки для практичного застосування, що робить завдання досліджень важливими і актуальними.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectплунжерні париuk_UA
dc.subjectгазополуменеве напилюванняuk_UA
dc.subjectщіткова обробкаuk_UA
dc.subjectзносостійкістьuk_UA
dc.subjectшорсткістьuk_UA
dc.subjectміцність зчепленняuk_UA
dc.subjectтвердістьuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.titleПідвищення зносостійкості плунжерних пар паливної апаратури дизелів газополуменевим напилюваннямuk_UA
dc.title.alternativeIncreasing wear resistance of plunger pairs of fuel equipment of diesel engines by gas flame sprayinguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра сервісної інженерії та технології матеріалів в машинобудуванні ім. О.І. Сідашенка-
Appears in Collections:133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
133tS_21m-01_22_Potapenko.pdf
  Restricted Access
6.35 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.