Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30779
Название: Формування системи маркетингових комунікацій ЗВО як запорука підвищення його рейтингу
Авторы: Тарасов, І.Ю.
Прядко, О.М.
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: Вид-во Іванченка І. С.
Библиографическое описание: Тарасов І. Ю., Прядко О. М. Формування системи маркетингових комунікацій ЗВО як запорука підвищення його рейтингу. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2018. С. 137-149.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30779
ISBN: 978-617-7675-02-9
Располагается в коллекциях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_mon_2018_137-149.pdf383.32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.