Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30779
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасов, І.Ю.-
dc.contributor.authorПрядко, О.М.-
dc.date.accessioned2023-04-24T12:13:44Z-
dc.date.available2023-04-24T12:13:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТарасов І. Ю., Прядко О. М. Формування системи маркетингових комунікацій ЗВО як запорука підвищення його рейтингу. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2018. С. 137-149.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7675-02-9-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30779-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: Вид-во Іванченка І. С.uk_UA
dc.titleФормування системи маркетингових комунікацій ЗВО як запорука підвищення його рейтингуuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_mon_2018_137-149.pdf383.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.