Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30762
Назва: Інновації як об’єкт маркетингового управління в міжнародному бізнесі
Автори: Андросова, Т.В.
Козуб, В.О.
Чернишова, Л.О.
Кот, О.В.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: Вид-во Іванченка І. С.
Бібліографічний опис: Андросова Т. В., Козуб В. О., Чернишова Л. О., Кот О. В. Інновації як об’єкт маркетингового управління в міжнародному бізнесі. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2018. С. 80-89.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30762
ISBN: 978-617-7675-02-9
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_mon_2018_80-89.pdf413.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.