Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30762
Название: Інновації як об’єкт маркетингового управління в міжнародному бізнесі
Авторы: Андросова, Т.В.
Козуб, В.О.
Чернишова, Л.О.
Кот, О.В.
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: Вид-во Іванченка І. С.
Библиографическое описание: Андросова Т. В., Козуб В. О., Чернишова Л. О., Кот О. В. Інновації як об’єкт маркетингового управління в міжнародному бізнесі. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2018. С. 80-89.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30762
ISBN: 978-617-7675-02-9
Располагается в коллекциях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_mon_2018_80-89.pdf413.33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.