Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30762
Title: Інновації як об’єкт маркетингового управління в міжнародному бізнесі
Authors: Андросова, Т.В.
Козуб, В.О.
Чернишова, Л.О.
Кот, О.В.
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: Вид-во Іванченка І. С.
Citation: Андросова Т. В., Козуб В. О., Чернишова Л. О., Кот О. В. Інновації як об’єкт маркетингового управління в міжнародному бізнесі. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2018. С. 80-89.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30762
ISBN: 978-617-7675-02-9
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_mon_2018_80-89.pdf413.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.