Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30454
Название: Особливості створення та просування бренду на зарубіжний ринок
Авторы: Зубко, Д. О.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Зубко Д. О. Особливості створення та просування бренду на зарубіжний ринок. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 23 квітня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 221-223.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30454
Располагается в коллекциях:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
t-k_23.04.20_221-223.pdf502.1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.