Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30454
Title: Особливості створення та просування бренду на зарубіжний ринок
Authors: Зубко, Д. О.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Зубко Д. О. Особливості створення та просування бренду на зарубіжний ринок. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 23 квітня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 221-223.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30454
Appears in Collections:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t-k_23.04.20_221-223.pdf502.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.