Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30374
Назва: Основні елементи управління продажами в підприємствах торгівлі
Автори: Тімченко, О. Д.
Смокова, Л. М.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Тімченко О. Д., Смокова Л. М. Основні елементи управління продажами в підприємствах торгівлі. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 23 квітня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 73-75.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30374
Розташовується у зібраннях:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t-k_23.04.20_73-75.pdf572.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.