Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/30374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТімченко, О. Д.-
dc.contributor.authorСмокова, Л. М.-
dc.date.accessioned2023-04-20T06:29:44Z-
dc.date.available2023-04-20T06:29:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТімченко О. Д., Смокова Л. М. Основні елементи управління продажами в підприємствах торгівлі. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 23 квітня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 73-75.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30374-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleОсновні елементи управління продажами в підприємствах торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t-k_23.04.20_73-75.pdf572.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.