Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30326
Назва: Удосконалення процесу обслуговування іноземних споживачів у ресторанному комплекс
Інші назви: Improving the process of serving foreign consumers in the restaurant complex
Автори: Черевань, Андрій Сергійович
Науковий керівник : Віннікова, В. В.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Ключові слова: ресторанне господарство;споживачі;управління;розвиток;конкурентоспроможність;restaurant business;consumers;management;development;competitiveness
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Черевань А. С. Удосконалення процесу обслуговування іноземних споживачів у ресторанному комплексі: кваліфікаційна (магістерська) робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»: 073 Менеджмент; наук. керівник В. В. Віннікова; Харків, 2022. 118 с.
Короткий огляд (реферат): Основною метою кваліфікаційної (магістерської) роботи є теоретичні та методичні дослідження особливостей розвитку управління якістю обслуговування в ресторанних закладах України та надання рекомендацій з їх покращення. Об’єктом дослідження є процес встановлення, формування та удосконалення якості ресторанних послуг. Предметом дослідження є формування ефективної системи встановлення, формування та удосконалення якості ресторанних послуг. Наукова новизна результатів роботи полягає у можливості втілення розробленої методики оцінки якості обслуговування та методики встановлення мотивації робітників на підприємствах ресторанного господарства. У кваліфікаційній (магістерській) роботі: У першому розділі розглянуті теоретичні основи якості ресторанних послуг. У другому розділі досліджено розвиток ресторанного господарства; визначено конкурентоспроможність ресторану. У третьому розділі удосконалено систему управління якістю в ресторанному підприємстві.
The main goal of the qualification (master's) work is theoretical and methodical research on the peculiarities of the development of service quality management in restaurants of Ukraine and providing recommendations for their improvement. The object of the study is the process of establishing, forming and improving the quality of restaurant services. The subject of the study is the formation of an effective system for establishing, forming and improving the quality of restaurant services. The scientific novelty of the results of the work lies in the possibility of implementing the developed methodology for assessing the quality of service and the methodology for establishing the motivation of workers at restaurant enterprises. In the qualification (master's) thesis: The first chapter deals with the theoretical foundations of the quality of restaurant services. The second chapter examines the development of the restaurant industry; the competitiveness of the restaurant is determined. In the third section, the quality management system is improved in a restaurant.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30326
Розташовується у зібраннях:073 - "Менеджмент" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022_MAH_44_2_073-21m-05_Cherevan_.pdf
  Restricted Access
1.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.