Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВіннікова, В. В.-
dc.contributor.authorЧеревань, Андрій Сергійович-
dc.date.accessioned2023-04-18T19:38:57Z-
dc.date.available2023-04-18T19:38:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧеревань А. С. Удосконалення процесу обслуговування іноземних споживачів у ресторанному комплексі: кваліфікаційна (магістерська) робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»: 073 Менеджмент; наук. керівник В. В. Віннікова; Харків, 2022. 118 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30326-
dc.description.abstractОсновною метою кваліфікаційної (магістерської) роботи є теоретичні та методичні дослідження особливостей розвитку управління якістю обслуговування в ресторанних закладах України та надання рекомендацій з їх покращення. Об’єктом дослідження є процес встановлення, формування та удосконалення якості ресторанних послуг. Предметом дослідження є формування ефективної системи встановлення, формування та удосконалення якості ресторанних послуг. Наукова новизна результатів роботи полягає у можливості втілення розробленої методики оцінки якості обслуговування та методики встановлення мотивації робітників на підприємствах ресторанного господарства. У кваліфікаційній (магістерській) роботі: У першому розділі розглянуті теоретичні основи якості ресторанних послуг. У другому розділі досліджено розвиток ресторанного господарства; визначено конкурентоспроможність ресторану. У третьому розділі удосконалено систему управління якістю в ресторанному підприємстві.uk_UA
dc.description.abstractThe main goal of the qualification (master's) work is theoretical and methodical research on the peculiarities of the development of service quality management in restaurants of Ukraine and providing recommendations for their improvement. The object of the study is the process of establishing, forming and improving the quality of restaurant services. The subject of the study is the formation of an effective system for establishing, forming and improving the quality of restaurant services. The scientific novelty of the results of the work lies in the possibility of implementing the developed methodology for assessing the quality of service and the methodology for establishing the motivation of workers at restaurant enterprises. In the qualification (master's) thesis: The first chapter deals with the theoretical foundations of the quality of restaurant services. The second chapter examines the development of the restaurant industry; the competitiveness of the restaurant is determined. In the third section, the quality management system is improved in a restaurant.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.titleУдосконалення процесу обслуговування іноземних споживачів у ресторанному комплексuk_UA
dc.title.alternativeImproving the process of serving foreign consumers in the restaurant complexuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування-
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022_MAH_44_2_073-21m-05_Cherevan_.pdf
  Restricted Access
1.66 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.