Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29644
Title: Удосконалення маркетингової стратегії на ринку підприємств ресторанного господарства
Authors: Гринь, А. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Мороз, О. Р.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Гринь А. С. Удосконалення маркетингової стратегії на ринку підприємств ресторанного господарства. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Мороз О. Р. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 252.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29644
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_252.pdf116.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.