Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29639
Title: Використання swot-аналізу в процесі розробки маркетингової стратегії підприємства
Authors: Білостоцький, А. І.
metadata.dc.contributor.advisor: Афанасьєва, О. П.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Білостоцький А. І. Використання swot-аналізу в процесі розробки маркетингової стратегії підприємства. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Афанасьєва О. П. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 247.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29639
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_247.pdf118.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.