Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29573
Название: Маркетингові дослідження
Авторы: Квятко, Тетяна Миколаївна
Мандич, Олександра Валеріївна
Сєвідова, Ірина Олександрівна
Бабко, Наталя Миколаївна
Романюк, Ірина Анатоліївна
Вітковський, Юрій Петрович
Микитась, Аркадій Вікторович
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Квятко Т. М., Мандич О. В., Сєвідова І. О., Бабко Н. М., Романюк І. А., Вітковський Ю. П., Микитась А. В. Маркетингові дослідження: навч. посібник. Харків: ХНТУСГ, 2020. 163 с.
Краткий осмотр (реферат): У навчальному посібнику представлено методичний та практичний інструментарій проведення маркетингових досліджень. Досліджено джерела та методи отримання маркетингової інформації, методи її обробки та аналізу. Розглянуто прикладні аспекти дослідження ринку, споживачів, маркетингового середовища, положення підприємства на ринку, конкурентного середовища. Посібник рекомендовано для бакалаврів з маркетингу, викладачів та фахівців, які займаються маркетинговою діяльністю.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29573
Располагается в коллекциях:Навчальні посібники

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NP_Marketdoslidzh_20.pdf1.15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.