Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/29573
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКвятко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorМандич, Олександра Валеріївна-
dc.contributor.authorСєвідова, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorБабко, Наталя Миколаївна-
dc.contributor.authorРоманюк, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorВітковський, Юрій Петрович-
dc.contributor.authorМикитась, Аркадій Вікторович-
dc.date.accessioned2023-04-10T13:26:32Z-
dc.date.available2023-04-10T13:26:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКвятко Т. М., Мандич О. В., Сєвідова І. О., Бабко Н. М., Романюк І. А., Вітковський Ю. П., Микитась А. В. Маркетингові дослідження: навч. посібник. Харків: ХНТУСГ, 2020. 163 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29573-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику представлено методичний та практичний інструментарій проведення маркетингових досліджень. Досліджено джерела та методи отримання маркетингової інформації, методи її обробки та аналізу. Розглянуто прикладні аспекти дослідження ринку, споживачів, маркетингового середовища, положення підприємства на ринку, конкурентного середовища. Посібник рекомендовано для бакалаврів з маркетингу, викладачів та фахівців, які займаються маркетинговою діяльністю.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідженняuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Располагается в коллекциях:Навчальні посібники

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NP_Marketdoslidzh_20.pdf1.15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.