Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29573
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКвятко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorМандич, Олександра Валеріївна-
dc.contributor.authorСєвідова, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorБабко, Наталя Миколаївна-
dc.contributor.authorРоманюк, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorВітковський, Юрій Петрович-
dc.contributor.authorМикитась, Аркадій Вікторович-
dc.date.accessioned2023-04-10T13:26:32Z-
dc.date.available2023-04-10T13:26:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКвятко Т. М., Мандич О. В., Сєвідова І. О., Бабко Н. М., Романюк І. А., Вітковський Ю. П., Микитась А. В. Маркетингові дослідження: навч. посібник. Харків: ХНТУСГ, 2020. 163 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29573-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику представлено методичний та практичний інструментарій проведення маркетингових досліджень. Досліджено джерела та методи отримання маркетингової інформації, методи її обробки та аналізу. Розглянуто прикладні аспекти дослідження ринку, споживачів, маркетингового середовища, положення підприємства на ринку, конкурентного середовища. Посібник рекомендовано для бакалаврів з маркетингу, викладачів та фахівців, які займаються маркетинговою діяльністю.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідженняuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Навчальні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NP_Marketdoslidzh_20.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.