Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29211
Назва: Філософські та технологічні аспекти формування назви фірмової (нової) кулінарної продукції
Автори: Касілова, Л. О.
Ботштейн, Б. Б.
Дата публікації: 22-тра-2014
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Касілова Л.О., Ботштейн Б.Б. Філософські та технологічні аспекти формування назви фірмової (нової) кулінарної продукції. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 1. С. 31-32
Серія/номер: Інноваційні технології харчової продукції ресторанної індустрії;Секція 1
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29211
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezi_1-31-32.pdf190.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.