Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29211
Title: Філософські та технологічні аспекти формування назви фірмової (нової) кулінарної продукції
Authors: Касілова, Л. О.
Ботштейн, Б. Б.
Issue Date: 22-May-2014
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Касілова Л.О., Ботштейн Б.Б. Філософські та технологічні аспекти формування назви фірмової (нової) кулінарної продукції. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 1. С. 31-32
Series/Report no.: Інноваційні технології харчової продукції ресторанної індустрії;Секція 1
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29211
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_1-31-32.pdf190.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.