Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28590
Назва: | Дослідження та оцінка екологічних пошкоджень лісовозних автомобільних доріг |
Інші назви: | Исследование и оценка экологических повреждений лесовозных автомобильных дорог Research and evaluation of environmental damage logging automobile roads |
Автори: | Лісовик, В. Ю. |
Ключові слова: | екологія транспорту;лісовозні дороги;щільність грунту;пошкодження лісовозних доріг;экология транспорта;лесовозные дороги;плотность почвы;повреждения лесовозных дорог;transport ecology;forest roads;soil density;forest road damage |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Лісовик В. Ю. Дослідження та оцінка екологічних пошкоджень лісовозних автомобільних доріг. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства. Вип. 155 «Інноваційні технології деревообробної промисловості та механізації процесів у лісовому комплексі». 2014. С. 96-104 |
Серія/номер: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т. сіл. госп. ім. П. Василенка;№ 155 |
Короткий огляд (реферат): | Виконано дослідження впливу кількості проїздів лісовозних автомобілів на щільність ґрунту. Розроблено маршрут для оцінки пошкоджень, на якому відібрано зразки ґрунту у відповідних точках. Визначено об’єм нанесеної шкоди дорожньому покриттю. Побудовано графіки залежностей щільності ґрунту від кількості проїздів, вологості ґрунту від величини ухилу дороги. Порівняно величини екологічних пошкоджень автопотягами ЗИЛ – 131 та Урал – 4320. Акцентовано увагу на перевагах одного з них, на що приведено відповідні аргументи. Рекомендовано використовувати результати дослідження на місцевостях із схожими ґрунтовими умовами Выполнены исследования влияния количества проездов лесовозных автомобилей на плотность почвы. Разработан маршрут для оценки повреждений, на котором отобраны образцы в соответствующих точках. Определен объем нанесенного ущерба дорожному покрытию. Построены графики зависимостей плотности грунта от количества проездов, влажности почвы от величины уклона дороги. Выполнено сравление величины экологических повреждений автопоездов ЗИЛ - 131 и Урал - 4320. Акцентируется внимание на преимуществах одного из них, на что приведены соответствующие аргументы. Рекомендуется использовать результаты исследования на местностях с похожими грунтовыми условиями The influence of logging car passages on soil density is investigated. The itinerary for damage rating on which soil samples are selected in appropriate locations is elaborated. The amount of road surface damage is determined. The diagrams of soil density dependence on number of passages and soil moisture dependence on the road slope value are created. Ecological damages by road train ZYL – 131 and Ural – 4320 are compared. The advantages of one of them are proved. It is recommended to use the results of the investigation on areas with similar soil conditions |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28590 |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 155: Інноваційні технології деревообробної промисловості та механізації процесів у лісовому комплексі |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
VISNUK_№155_2014_18.pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.