Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28590
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛісовик, В. Ю.-
dc.date.accessioned2023-03-29T06:25:54Z-
dc.date.available2023-03-29T06:25:54Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛісовик В. Ю. Дослідження та оцінка екологічних пошкоджень лісовозних автомобільних доріг. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства. Вип. 155 «Інноваційні технології деревообробної промисловості та механізації процесів у лісовому комплексі». 2014. С. 96-104uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28590-
dc.description.abstractВиконано дослідження впливу кількості проїздів лісовозних автомобілів на щільність ґрунту. Розроблено маршрут для оцінки пошкоджень, на якому відібрано зразки ґрунту у відповідних точках. Визначено об’єм нанесеної шкоди дорожньому покриттю. Побудовано графіки залежностей щільності ґрунту від кількості проїздів, вологості ґрунту від величини ухилу дороги. Порівняно величини екологічних пошкоджень автопотягами ЗИЛ – 131 та Урал – 4320. Акцентовано увагу на перевагах одного з них, на що приведено відповідні аргументи. Рекомендовано використовувати результати дослідження на місцевостях із схожими ґрунтовими умовамиuk_UA
dc.description.abstractВыполнены исследования влияния количества проездов лесовозных автомобилей на плотность почвы. Разработан маршрут для оценки повреждений, на котором отобраны образцы в соответствующих точках. Определен объем нанесенного ущерба дорожному покрытию. Построены графики зависимостей плотности грунта от количества проездов, влажности почвы от величины уклона дороги. Выполнено сравление величины экологических повреждений автопоездов ЗИЛ - 131 и Урал - 4320. Акцентируется внимание на преимуществах одного из них, на что приведены соответствующие аргументы. Рекомендуется использовать результаты исследования на местностях с похожими грунтовыми условиямиuk_UA
dc.description.abstractThe influence of logging car passages on soil density is investigated. The itinerary for damage rating on which soil samples are selected in appropriate locations is elaborated. The amount of road surface damage is determined. The diagrams of soil density dependence on number of passages and soil moisture dependence on the road slope value are created. Ecological damages by road train ZYL – 131 and Ural – 4320 are compared. The advantages of one of them are proved. It is recommended to use the results of the investigation on areas with similar soil conditionsuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т. сіл. госп. ім. П. Василенка;№ 155-
dc.subjectекологія транспортуuk_UA
dc.subjectлісовозні дорогиuk_UA
dc.subjectщільність грунтуuk_UA
dc.subjectпошкодження лісовозних дорігuk_UA
dc.subjectэкология транспортаuk_UA
dc.subjectлесовозные дорогиuk_UA
dc.subjectплотность почвыuk_UA
dc.subjectповреждения лесовозных дорогuk_UA
dc.subjecttransport ecologyuk_UA
dc.subjectforest roadsuk_UA
dc.subjectsoil densityuk_UA
dc.subjectforest road damageuk_UA
dc.titleДослідження та оцінка екологічних пошкоджень лісовозних автомобільних дорігuk_UA
dc.title.alternativeИсследование и оценка экологических повреждений лесовозных автомобильных дорогuk_UA
dc.title.alternativeResearch and evaluation of environmental damage logging automobile roadsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вип. 155: Інноваційні технології деревообробної промисловості та механізації процесів у лісовому комплексі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VISNUK_№155_2014_18.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.