Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28589
Назва: | Науково-прикладні основи системного аналізу та оптимального керування гальмуванням колісних тракторів з безступінчастими гідрооб’ємномеханічними трансмісіями |
Інші назви: | Научно-прикладные основы системного анализа и оптимального управления торможением колесных тракторов с бесступенчатыми гидрообъемномеханическими трансмиссиями Scientifically-applied bases of systems analysis and optimum management by braking of the wheeled tractors with hydrostatic-mechanical transmissions |
Автори: | Бондаренко, А. І. |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Бондаренко А. І. Науково-прикладні основи системного аналізу та оптимального керування гальмуванням колісних тракторів з безступінчастими гідрооб’ємномеханічними трансмісіями. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства. Вип. 155 «Інноваційні технології деревообробної промисловості та механізації процесів у лісовому комплексі». 2014. С. 89-96 |
Серія/номер: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т. сіл. госп. ім. П. Василенка;№ 155 |
Короткий огляд (реферат): | В роботі представлені результати дослідження розподілу кінематичних, силових та енергетичних параметрів гідрооб’ємно-механічних трансмісій різних структур, виявлено та систематизовано основні закономірності робочих процесів у такого типу безступінчастих трансмісій. Встановлено вплив способів службового та екстреного гальмування, умов експлуатації, законів натиснення на педаль гальма та законів зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб’ємної передачі на основні параметри гідрооб’ємно-механічних трансмісій різних структур, а також керованість та гальмівну ефективність. Синтезовано для службового та екстреного гальмування оптимальні закони керування процесом гальмування колісних тракторів з гідрооб’ємно-механічними трансмісіями В работе представлены результаты исследования распределения кинематических, силовых и энергетических параметров гидрообъемномеханических трансмиссий различных структур, выявлены и систематизированы основные закономерности рабочих процессов такого типа бесступенчатых трансмиссий. Установлено влияние способов служебного и экстренного торможения, условий эксплуатации, законов нажатия на педаль тормоза и законов изменения параметров регулирования гидромашин гидрообъемной передачи на основные параметры гидрообъемно-механических трансмиссий различных структур, а также управляемость и тормозную эффективность. Синтезированы для служебного и экстренного торможения оптимальные законы управления процессом торможения колесных тракторов с гидрообъемномеханическими трансмиссиями In work the presented results of research of division of kinematics, power and power parameters of hydrostatic-mechanical transmissions of different structures, it is discovered and systematized basic conformities to the law of working processes in such as transmissions. Influence of methods of the official and urgent braking, external environments, laws of pressure, is set on the pedal of brake and laws of change of parameters of adjusting of pump and a hydromotor on the basic parameters of hydrostatic-mechanical transmissions of different structures, and also dirigibility and brake efficiency. The optimum laws of process control of braking of the wheeled tractors are synthesized for the official and urgent braking with hydrostatic-mechanical transmissions |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28589 |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 155: Інноваційні технології деревообробної промисловості та механізації процесів у лісовому комплексі |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
VISNUK_№155_2014_17.pdf | 407.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.