Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28589
Название: | Науково-прикладні основи системного аналізу та оптимального керування гальмуванням колісних тракторів з безступінчастими гідрооб’ємномеханічними трансмісіями |
Другие названия: | Научно-прикладные основы системного анализа и оптимального управления торможением колесных тракторов с бесступенчатыми гидрообъемномеханическими трансмиссиями Scientifically-applied bases of systems analysis and optimum management by braking of the wheeled tractors with hydrostatic-mechanical transmissions |
Авторы: | Бондаренко, А. І. |
Дата публикации: | 2014 |
Издательство: | Харків: ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Бондаренко А. І. Науково-прикладні основи системного аналізу та оптимального керування гальмуванням колісних тракторів з безступінчастими гідрооб’ємномеханічними трансмісіями. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства. Вип. 155 «Інноваційні технології деревообробної промисловості та механізації процесів у лісовому комплексі». 2014. С. 89-96 |
Серия/номер: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т. сіл. госп. ім. П. Василенка;№ 155 |
Краткий осмотр (реферат): | В роботі представлені результати дослідження розподілу кінематичних, силових та енергетичних параметрів гідрооб’ємно-механічних трансмісій різних структур, виявлено та систематизовано основні закономірності робочих процесів у такого типу безступінчастих трансмісій. Встановлено вплив способів службового та екстреного гальмування, умов експлуатації, законів натиснення на педаль гальма та законів зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб’ємної передачі на основні параметри гідрооб’ємно-механічних трансмісій різних структур, а також керованість та гальмівну ефективність. Синтезовано для службового та екстреного гальмування оптимальні закони керування процесом гальмування колісних тракторів з гідрооб’ємно-механічними трансмісіями В работе представлены результаты исследования распределения кинематических, силовых и энергетических параметров гидрообъемномеханических трансмиссий различных структур, выявлены и систематизированы основные закономерности рабочих процессов такого типа бесступенчатых трансмиссий. Установлено влияние способов служебного и экстренного торможения, условий эксплуатации, законов нажатия на педаль тормоза и законов изменения параметров регулирования гидромашин гидрообъемной передачи на основные параметры гидрообъемно-механических трансмиссий различных структур, а также управляемость и тормозную эффективность. Синтезированы для служебного и экстренного торможения оптимальные законы управления процессом торможения колесных тракторов с гидрообъемномеханическими трансмиссиями In work the presented results of research of division of kinematics, power and power parameters of hydrostatic-mechanical transmissions of different structures, it is discovered and systematized basic conformities to the law of working processes in such as transmissions. Influence of methods of the official and urgent braking, external environments, laws of pressure, is set on the pedal of brake and laws of change of parameters of adjusting of pump and a hydromotor on the basic parameters of hydrostatic-mechanical transmissions of different structures, and also dirigibility and brake efficiency. The optimum laws of process control of braking of the wheeled tractors are synthesized for the official and urgent braking with hydrostatic-mechanical transmissions |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28589 |
Располагается в коллекциях: | Вип. 155: Інноваційні технології деревообробної промисловості та механізації процесів у лісовому комплексі |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
VISNUK_№155_2014_17.pdf | 407.25 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.