Маркетингова політика закладу вищої освіти : [12] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 12 з 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Інструменти інноваційного маркетингу закладів вищої освітиЖегус, О. В.
2018Специфічні елементи комплексу маркетингу закладу вищої освітиСавицька, Н. Л.; Афанасьєва, О. П.; Чміль, Г. Л.
2018Політика просування послуг вищої освіти на регіональному ринку.Олініченко, К. С.; Тарасов, І. Ю.
2018Цінова політика закладу вищої освітиЖегус, О. В.
2018Продуктова політика університетуСавицька, Н. Л.; Жегус, О. В.; Прядко, О. М.
2018Маркетингова освіта в Харківському регіоніПомінова, І. І.; Федоренко, Н. М.; Жегус, О. В.
2018Рейтингове оцінювання діяльності вітчизняних закладів вищої освітиКулініч, О. А.; Федоренко, Н. М.
2018Вплив процесів глобалізації на вітчизняну систему вищої освітиПомінова, І. І.
2018Основні тенденції розвитку вітчизняного ринку освітніх послугПомінова, І. І.; Сокол, Н. А.
2018Модель маркетингу-мікс закладу вищої освітиЖегус, О. В.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.
2018Специфіка освітньої послуги у контексті теорії меріторних благСавицька, Н. Л.; Ушакова, Н. Г.; Помінова, І. І.
2018Освітня послуга та освітній продукт: взаємозв’язок категорійСавицька, Н. Л.; Ушакова, Н. Г.; Помінова, І. І.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 12 з 12