Маркетингова політика закладу вищої освіти : [12] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 12 из 12
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Інструменти інноваційного маркетингу закладів вищої освітиЖегус, О. В.
2018Специфічні елементи комплексу маркетингу закладу вищої освітиСавицька, Н. Л.; Афанасьєва, О. П.; Чміль, Г. Л.
2018Політика просування послуг вищої освіти на регіональному ринку.Олініченко, К. С.; Тарасов, І. Ю.
2018Цінова політика закладу вищої освітиЖегус, О. В.
2018Продуктова політика університетуСавицька, Н. Л.; Жегус, О. В.; Прядко, О. М.
2018Маркетингова освіта в Харківському регіоніПомінова, І. І.; Федоренко, Н. М.; Жегус, О. В.
2018Рейтингове оцінювання діяльності вітчизняних закладів вищої освітиКулініч, О. А.; Федоренко, Н. М.
2018Вплив процесів глобалізації на вітчизняну систему вищої освітиПомінова, І. І.
2018Основні тенденції розвитку вітчизняного ринку освітніх послугПомінова, І. І.; Сокол, Н. А.
2018Модель маркетингу-мікс закладу вищої освітиЖегус, О. В.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.
2018Специфіка освітньої послуги у контексті теорії меріторних благСавицька, Н. Л.; Ушакова, Н. Г.; Помінова, І. І.
2018Освітня послуга та освітній продукт: взаємозв’язок категорійСавицька, Н. Л.; Ушакова, Н. Г.; Помінова, І. І.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 12 из 12