Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28008
Назва: Читач – користувач – клієнт бібліотеки: кого обслуговуємо?
Автори: Ковальчук, Марина Борисівна
Рибальченко, Олена Миколаївна
Ключові слова: обслуговування в бібліотеці;користувач бібліотеки;клієнт бібліотеки;бібліотечні послуги;library service;library user;library client;library services;обслуживание в библиотеке;пользователь библиотеки;клиент библиотеки;библиотечные услуги
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Ковальчук М.Б., Рибальченко О.М. Читач – користувач – клієнт бібліотеки: кого обслуговуємо?. Бібліотека у призмі веб-технологій: традиційні та модерні послуги й очікування користувача : Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція, 26–30 жовтня 2020 року : [матеріали] / редкол. : О. І. Черевко [та ін]. Х. : ХДУХТ, 2020. С. 86-91.
Короткий огляд (реферат): В статті на прикладі роботи Наукової бібліотеки ХНТУСГ розглянуто питання вживання термінології щодо суб’єктів обслуговування бібліотекою, що пов'язано з послугами, які нею надаються.
The article, based on the experience of the Scientific Library of KNTUА, considers the use of scientific terminology in relation to the subjects of library services related to the services provided by the library.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28008
Розташовується у зібраннях:Бібліотека у призмі веб-технологій: традиційні та модерні послуги й очикування користувача

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kovalchuk_ribalchenko_biblioteka_u_prizmi_veb_tehnologij_2020_86_91.pdf304.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.