Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28008
Название: Читач – користувач – клієнт бібліотеки: кого обслуговуємо?
Авторы: Ковальчук, Марина Борисівна
Рибальченко, Олена Миколаївна
Ключевые слова: обслуговування в бібліотеці;користувач бібліотеки;клієнт бібліотеки;бібліотечні послуги;library service;library user;library client;library services;обслуживание в библиотеке;пользователь библиотеки;клиент библиотеки;библиотечные услуги
Дата публикации: 2020
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Ковальчук М.Б., Рибальченко О.М. Читач – користувач – клієнт бібліотеки: кого обслуговуємо?. Бібліотека у призмі веб-технологій: традиційні та модерні послуги й очікування користувача : Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція, 26–30 жовтня 2020 року : [матеріали] / редкол. : О. І. Черевко [та ін]. Х. : ХДУХТ, 2020. С. 86-91.
Краткий осмотр (реферат): В статті на прикладі роботи Наукової бібліотеки ХНТУСГ розглянуто питання вживання термінології щодо суб’єктів обслуговування бібліотекою, що пов'язано з послугами, які нею надаються.
The article, based on the experience of the Scientific Library of KNTUА, considers the use of scientific terminology in relation to the subjects of library services related to the services provided by the library.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28008
Располагается в коллекциях:Бібліотека у призмі веб-технологій: традиційні та модерні послуги й очикування користувача

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
kovalchuk_ribalchenko_biblioteka_u_prizmi_veb_tehnologij_2020_86_91.pdf304.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.