Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2797
Название: | Evaluation of the effectiveness of social marketing activities of international trade networks |
Другие названия: | Оцінка ефективності заходів соціального маркетингу міжнародних торговельних мереж |
Авторы: | Ushakova, Nataliia Kot, Olena Chernуshova, Larysa Kozub, Victoria |
Ключевые слова: | social marketing;international trading network;consumer loyalty;level of trust;field research;соціальний маркетинг;міжнародна торговельна мережа;споживча лояльність;рівень довіри;польові дослідження;социальный маркетинг;международная торговая сеть;потребительская лояльность;уровень доверия;полевые исследования |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Библиографическое описание: | Ushakova N., Коt O., Chernyshova L., Kozub V. Evaluation of the effectiveness of social marketing activities of international trade networks. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2019. Вип. 2(30). С. 122-134. |
Краткий осмотр (реферат): | The essence of the «social responsibility of business» concept is revealed.
Methodological basis for the study of indicators for the assessment of the social
effect magnitude concerning social marketing system in the activities of
international trading networks has been improved. It takes into account scientific
and practical recommendations for the assessment of changes in consumer loyalty
as a result of the impact of changes in the trust level, and the probability of repeat
purchases; calculation of the economic effect of increasing consumer loyalty, which
arises as a reaction to the measures for the increase of the perceived social
responsibility carried out by the company. The proposed methodological
recommendations form fundamentally new approach to qualitative research of the
complex influence of the company’s social responsibility factor on the international
market. Розкрито суть поняття «соціальна відповідальність бізнесу». Визначено роль економічного ефекту від заходів соціального маркетингу у взаємозв’язку із соціальним ефектом. Ураховуючи сприйняття соціальної відповідальності та рівня довіри споживачів як ключові показники зростання соціальної орієнтації бізнесу, запропоновано заходи соціального маркетингу розглядати як інвестиційні проєкти й відповідно оцінювати їх економічну ефективність. В основу вибору заходу соціального маркетингу міжнародної торговельної мережі покладено принцип порівняння величини необхідних інвестицій із майбутніми грошовими надходженнями. Удосконалено методичні засади дослідження показників для оцінки величини соціального ефекту від застосування системи соціального маркетингу в діяльності міжнародних торговельних мереж, які враховують науково-практичні рекомендації з оцінки зміни лояльності споживачів у результаті впливу зміни рівня довіри й вірогідності здійснення повторних покупок; розрахунку економічного ефекту від підвищення лояльності споживачів, який виникає як реакція на заходи з підвищення сприйманої соціальної відповідальності, які проводяться компанією. Запропоновані методичні рекомендації формують принципово новий підхід до якісних досліджень складного впливу чинника соціальної відповідальності компанії на міжнародному ринку. Розглянуто застосування методичних рекомендацій із визначення величини соціального ефекту від застосування системи соціального маркетингу, який реалізується на прикладі окремих міжнародних торговельних мереж у Харківському регіоні. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2797 |
Располагается в коллекциях: | Випуск 2 (30) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
11 (122-134).pdf | 578.64 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.