Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2797
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorUshakova, Nataliia-
dc.contributor.authorKot, Olena-
dc.contributor.authorChernуshova, Larysa-
dc.contributor.authorKozub, Victoria-
dc.date.accessioned2022-07-06T16:22:24Z-
dc.date.available2022-07-06T16:22:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationUshakova N., Коt O., Chernyshova L., Kozub V. Evaluation of the effectiveness of social marketing activities of international trade networks. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2019. Вип. 2(30). С. 122-134.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2797-
dc.description.abstractThe essence of the «social responsibility of business» concept is revealed. Methodological basis for the study of indicators for the assessment of the social effect magnitude concerning social marketing system in the activities of international trading networks has been improved. It takes into account scientific and practical recommendations for the assessment of changes in consumer loyalty as a result of the impact of changes in the trust level, and the probability of repeat purchases; calculation of the economic effect of increasing consumer loyalty, which arises as a reaction to the measures for the increase of the perceived social responsibility carried out by the company. The proposed methodological recommendations form fundamentally new approach to qualitative research of the complex influence of the company’s social responsibility factor on the international market.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито суть поняття «соціальна відповідальність бізнесу». Визначено роль економічного ефекту від заходів соціального маркетингу у взаємозв’язку із соціальним ефектом. Ураховуючи сприйняття соціальної відповідальності та рівня довіри споживачів як ключові показники зростання соціальної орієнтації бізнесу, запропоновано заходи соціального маркетингу розглядати як інвестиційні проєкти й відповідно оцінювати їх економічну ефективність. В основу вибору заходу соціального маркетингу міжнародної торговельної мережі покладено принцип порівняння величини необхідних інвестицій із майбутніми грошовими надходженнями. Удосконалено методичні засади дослідження показників для оцінки величини соціального ефекту від застосування системи соціального маркетингу в діяльності міжнародних торговельних мереж, які враховують науково-практичні рекомендації з оцінки зміни лояльності споживачів у результаті впливу зміни рівня довіри й вірогідності здійснення повторних покупок; розрахунку економічного ефекту від підвищення лояльності споживачів, який виникає як реакція на заходи з підвищення сприйманої соціальної відповідальності, які проводяться компанією. Запропоновані методичні рекомендації формують принципово новий підхід до якісних досліджень складного впливу чинника соціальної відповідальності компанії на міжнародному ринку. Розглянуто застосування методичних рекомендацій із визначення величини соціального ефекту від застосування системи соціального маркетингу, який реалізується на прикладі окремих міжнародних торговельних мереж у Харківському регіоні.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectsocial marketinguk_UA
dc.subjectinternational trading network-
dc.subjectconsumer loyalty-
dc.subjectlevel of trust-
dc.subjectfield research-
dc.subjectсоціальний маркетинг-
dc.subjectміжнародна торговельна мережа-
dc.subjectспоживча лояльність-
dc.subjectрівень довіри-
dc.subjectпольові дослідження-
dc.subjectсоциальный маркетинг-
dc.subjectмеждународная торговая сеть-
dc.subjectпотребительская лояльность-
dc.subjectуровень доверия-
dc.subjectполевые исследования-
dc.titleEvaluation of the effectiveness of social marketing activities of international trade networksuk_UA
dc.title.alternativeОцінка ефективності заходів соціального маркетингу міжнародних торговельних мережuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (30)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11 (122-134).pdf578.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.