Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27239
Назва: Разработка методики оптимальной организации скоростных форм сообщения на городских автобусных маршруток.
Інші назви: Розробка методики оптимальної організації швидкісних форм повідомлення на міських автобусних маршрутах
The development of optimum management technique for rapid transportation with urban bus routes
Автори: Таран, И. А.
Новицкий, А. В.
Литвин, В. В.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Таран И. А. , Новицкий А. В. , Литвин В. В. Разработка методики оптимальной организации скоростных форм сообщения на городских автобусных маршруток. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства присвячений 85-річчю університету. вип. 160 «Деревооброблювальні технології та системотехніка лісового комплексу» «Транспортні технології». 2015. С. 244-255
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т. сіл. госп. ім. П. Василенка присв. 85-річчю ун-ту;№ 160
Короткий огляд (реферат): Разработана экономико-математическая модель, позволяющая с достаточной степенью точности исследовать и определять целесообразность и рациональные параметры введения комбинированных скоростных форм сообщения на отдельном городском маршруте. Предложена структура комплексного показателя эффективности, который учитывает основные экономические, технологические и социальные показатели перевозочного процесса пассажиров
Розроблено економіко-математичну модель, що дозволяє з достатньою точностю досліджувати і визначати доцільність і раціональні параметри введення комбінованих швидкісних форм сполучення на окремому міському маршруті. Запропонована структура комплексного показника ефективності, який враховує основні економічні, технологічні і соціальні показники перевізного процесу пасажирів
Economic and mathematical model has been developed. Its degree of precision makes it possible to analyze and determine both expediency and rational parameters for introduction of combined rapid transportation within certain urban transport route. A structure of complex performance criterion has been proposed. The criterion takes into account basic economic, production, and social indicators of public conveyance process
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27239
Розташовується у зібраннях:Випуск 160: Деревооброблювальні технології та системотехніка лісового комплексу. Транспортні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VISNUK_№160_2015_42.pdf588.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.