Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27239
Title: Разработка методики оптимальной организации скоростных форм сообщения на городских автобусных маршруток.
Other Titles: Розробка методики оптимальної організації швидкісних форм повідомлення на міських автобусних маршрутах
The development of optimum management technique for rapid transportation with urban bus routes
Authors: Таран, И. А.
Новицкий, А. В.
Литвин, В. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Таран И. А. , Новицкий А. В. , Литвин В. В. Разработка методики оптимальной организации скоростных форм сообщения на городских автобусных маршруток. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства присвячений 85-річчю університету. вип. 160 «Деревооброблювальні технології та системотехніка лісового комплексу» «Транспортні технології». 2015. С. 244-255
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т. сіл. госп. ім. П. Василенка присв. 85-річчю ун-ту;№ 160
Abstract: Разработана экономико-математическая модель, позволяющая с достаточной степенью точности исследовать и определять целесообразность и рациональные параметры введения комбинированных скоростных форм сообщения на отдельном городском маршруте. Предложена структура комплексного показателя эффективности, который учитывает основные экономические, технологические и социальные показатели перевозочного процесса пассажиров
Розроблено економіко-математичну модель, що дозволяє з достатньою точностю досліджувати і визначати доцільність і раціональні параметри введення комбінованих швидкісних форм сполучення на окремому міському маршруті. Запропонована структура комплексного показника ефективності, який враховує основні економічні, технологічні і соціальні показники перевізного процесу пасажирів
Economic and mathematical model has been developed. Its degree of precision makes it possible to analyze and determine both expediency and rational parameters for introduction of combined rapid transportation within certain urban transport route. A structure of complex performance criterion has been proposed. The criterion takes into account basic economic, production, and social indicators of public conveyance process
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27239
Appears in Collections:Випуск 160: Деревооброблювальні технології та системотехніка лісового комплексу. Транспортні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VISNUK_№160_2015_42.pdf588.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.