Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26988
Назва: Концептуальний зміст клієнтського капіталу підприємства роздрібної торгівлі
Автори: Савицька, Н.Л.
Компанцев, М.С.
Ключові слова: клієнтський капітал;підприємство роздрібної торгівлі;customer capital;retail trade enterprise;клиентский капитал;предприятие розничной торговли
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Савицька Н.Л., Компанцев М.С. Концептуальний зміст клієнтського капіталу підприємства роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.1. С. 515-522.
Короткий огляд (реферат): Визначено концептуальний зміст клієнтського капіталу підприємства роздрібної торгівлі. Окреслено поліструктурну природу, виділено основні ознаки клієнтського капіталу, базуючись на яких доведено двоїстий характер формування його цінності.
Conceptual meaning of customer equity retailers is identified. Polistructural nature is putlined, main signs of customer capital are specified. On the basis of these double-forming nature of its value is proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26988
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (9) Ч1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_1(1)__74.pdf891.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.