Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26988
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Н.Л.-
dc.contributor.authorКомпанцев, М.С.-
dc.date.accessioned2023-03-16T23:50:24Z-
dc.date.available2023-03-16T23:50:24Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСавицька Н.Л., Компанцев М.С. Концептуальний зміст клієнтського капіталу підприємства роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.1. С. 515-522.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26988-
dc.description.abstractВизначено концептуальний зміст клієнтського капіталу підприємства роздрібної торгівлі. Окреслено поліструктурну природу, виділено основні ознаки клієнтського капіталу, базуючись на яких доведено двоїстий характер формування його цінності.uk_UA
dc.description.abstractConceptual meaning of customer equity retailers is identified. Polistructural nature is putlined, main signs of customer capital are specified. On the basis of these double-forming nature of its value is proved.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectклієнтський капіталuk_UA
dc.subjectпідприємство роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectcustomer capitaluk_UA
dc.subjectretail trade enterpriseuk_UA
dc.subjectклиентский капиталuk_UA
dc.subjectпредприятие розничной торговлиuk_UA
dc.titleКонцептуальний зміст клієнтського капіталу підприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (9) Ч1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_1(1)__74.pdf891.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.