Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26988
Title: Концептуальний зміст клієнтського капіталу підприємства роздрібної торгівлі
Authors: Савицька, Н.Л.
Компанцев, М.С.
Keywords: клієнтський капітал;підприємство роздрібної торгівлі;customer capital;retail trade enterprise;клиентский капитал;предприятие розничной торговли
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Савицька Н.Л., Компанцев М.С. Концептуальний зміст клієнтського капіталу підприємства роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.1. С. 515-522.
Abstract: Визначено концептуальний зміст клієнтського капіталу підприємства роздрібної торгівлі. Окреслено поліструктурну природу, виділено основні ознаки клієнтського капіталу, базуючись на яких доведено двоїстий характер формування його цінності.
Conceptual meaning of customer equity retailers is identified. Polistructural nature is putlined, main signs of customer capital are specified. On the basis of these double-forming nature of its value is proved.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26988
Appears in Collections:Випуск 1 (9) Ч1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_1(1)__74.pdf891.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.