Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26986
Назва: Роль і місце антикризової стратегії в системі антикризового управління торговельним підприємством
Автори: Филипенко, О.М.
Зінов’єва, І.В.
Ключові слова: антикризова стратегія;антикризове управління;торговельне підприємство;anti-crisis strategy;anti-crisis management;trading company;антикризисная стратегия;антикризисное управление;торговое предприятие
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Филипенко О.М., Зінов’єва І.В. Роль і місце антикризової стратегії в системі антикризового управління торговельним підприємством. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.1. С. 499-505.
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано необхідність у розробці та використанні антикризової стратегії на торговельному підприємстві. Визначено місце антикризової стратегії в системі антикризового управління.
The necessity to develop and use antcrisis strategy in trade enterprises is substantiated. The plase of ancrisis strategy within the ancrisis control system is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26986
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (9) Ч1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_1(1)__72.pdf648.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.