Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26803
Назва: The essence of the tourist destination brand
Автори: Zaika, O.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Полтава
Бібліографічний опис: Zaika O .The essence of the tourist destination brand. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 27 жовтня 2022 р. Полтава, 2022. С. 1108-1110
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26803
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
oblik_ZAYIKa_Poltava_2022.pdf1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.