Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26803
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZaika, O.-
dc.date.accessioned2023-03-15T21:21:28Z-
dc.date.available2023-03-15T21:21:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationZaika O .The essence of the tourist destination brand. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 27 жовтня 2022 р. Полтава, 2022. С. 1108-1110uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26803-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтаваuk_UA
dc.titleThe essence of the tourist destination branduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
oblik_ZAYIKa_Poltava_2022.pdf1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.