Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26620
Назва: Брендинг как важнейший элемент маркетинговой политики предприятий агропродовольственной сферы
Інші назви: Брендинг як найважливіший елемент маркетингової політики підприємств агропродовольчої сфери
Branding as an essential element of the marketing policy of enterprises agro-food sector
Автори: Киреенко, Н. В.
Ключові слова: бренд;брендинг;агропродовольственная сфера;сельскохозяйственная продукция;производители;бренд;брендинг;агропродовольча сфера;сільськогосподарська продукція;виробники;brand;branding;agro-food sector;agricultural products;food manufacturers
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Киреенко Н. В. Брендинг как важнейший элемент маркетинговой политики предприятий агропродовольственной сферы. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 161 «Економічні науки»; 2015. С. 171-181
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т. сіл. госп. ім. П. Василенка;№ 161
Короткий огляд (реферат): Брендинг является одним из основных способов дифференциации продукции и инструментов ее продвижения на внешний и внутренний рынки. В статье обобщены теоретико-методологические основы формирования и управления брендом. Изучены основные составляющие механизма брендирования мясной продукции на рынке Республики Беларусь и Евразийского экономического союза. Определены факторы, влияющие на эффективность брендинга в предприятиях мясоперерабатывающей отрасли. Обоснованы приоритетные направления развития бренд-менеджмента в агропродовольственной сфере с учетом углубления региональной торгово-экономической интеграции.
Брендинг є одним з основних засобів диференціації продукції та інструментів її просування на зовнішній і внутрішній ринки. У статті узагальнені теоретикометодологічні засади формування та управління брендом. Вивчено основні складові механізму брендування м'ясної продукції на ринку Республіки Білорусь і Євразійського економічного союзу. Визначено фактори, що впливають на ефективність брендингу підприємств м'ясопереробної галузі. Обґрунтовано пріоритетні напрями розвитку брендменеджменту в агропродовольчій сфері з урахуванням поглиблення регіональної торговоекономічної інтеграції.
Branding is one of the main ways to differentiate products and tools to promote to the external and the internal markets. The paper summarizes the theoretical and methodological foundations of creation and brand management. We study the basic components of the mechanism of branding meat products on the market of the Republic of Belarus and Eurasian Economic Union. The factors influencing the effectiveness of branding in the meat processing industry enterprises. Justified priorities for the development of brand management in the agro-food sector in view of deepening regional trade and economic integration.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26620
Розташовується у зібраннях:Випуск 161: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VISNUK№161_22.pdf419.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.