Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26620
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКиреенко, Н. В.-
dc.date.accessioned2023-03-14T15:23:43Z-
dc.date.available2023-03-14T15:23:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКиреенко Н. В. Брендинг как важнейший элемент маркетинговой политики предприятий агропродовольственной сферы. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 161 «Економічні науки»; 2015. С. 171-181uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26620-
dc.description.abstractБрендинг является одним из основных способов дифференциации продукции и инструментов ее продвижения на внешний и внутренний рынки. В статье обобщены теоретико-методологические основы формирования и управления брендом. Изучены основные составляющие механизма брендирования мясной продукции на рынке Республики Беларусь и Евразийского экономического союза. Определены факторы, влияющие на эффективность брендинга в предприятиях мясоперерабатывающей отрасли. Обоснованы приоритетные направления развития бренд-менеджмента в агропродовольственной сфере с учетом углубления региональной торгово-экономической интеграции.uk_UA
dc.description.abstractБрендинг є одним з основних засобів диференціації продукції та інструментів її просування на зовнішній і внутрішній ринки. У статті узагальнені теоретикометодологічні засади формування та управління брендом. Вивчено основні складові механізму брендування м'ясної продукції на ринку Республіки Білорусь і Євразійського економічного союзу. Визначено фактори, що впливають на ефективність брендингу підприємств м'ясопереробної галузі. Обґрунтовано пріоритетні напрями розвитку брендменеджменту в агропродовольчій сфері з урахуванням поглиблення регіональної торговоекономічної інтеграції.uk_UA
dc.description.abstractBranding is one of the main ways to differentiate products and tools to promote to the external and the internal markets. The paper summarizes the theoretical and methodological foundations of creation and brand management. We study the basic components of the mechanism of branding meat products on the market of the Republic of Belarus and Eurasian Economic Union. The factors influencing the effectiveness of branding in the meat processing industry enterprises. Justified priorities for the development of brand management in the agro-food sector in view of deepening regional trade and economic integration.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т. сіл. госп. ім. П. Василенка;№ 161-
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectагропродовольственная сфераuk_UA
dc.subjectсельскохозяйственная продукцияuk_UA
dc.subjectпроизводителиuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectагропродовольча сфераuk_UA
dc.subjectсільськогосподарська продукціяuk_UA
dc.subjectвиробникиuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectagro-food sectoruk_UA
dc.subjectagricultural productsuk_UA
dc.subjectfood manufacturersuk_UA
dc.titleБрендинг как важнейший элемент маркетинговой политики предприятий агропродовольственной сферыuk_UA
dc.title.alternativeБрендинг як найважливіший елемент маркетингової політики підприємств агропродовольчої сфериuk_UA
dc.title.alternativeBranding as an essential element of the marketing policy of enterprises agro-food sectoruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 161: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VISNUK№161_22.pdf419.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.