Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26561
Назва: Digitalization as a behaviour transformation tool of consumer market economic entities
Автори: Chmil, Hanna
Ключові слова: digital econom;economic entities behavior;digital transformation tools
Дата публікації: 2020
Видавництво: Dnipro: Dnipro University of Technology
Бібліографічний опис: Chmil H. L. Digitalization as a behaviour transformation tool of consumer market economic entities. Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff, 10th of December 2020. Dnipro: Dnipro University of Technology, 2020. P. 40-41.
Короткий огляд (реферат): Digital technologies, as a society technological sphere component, are the leading driver of new technological, economic and social reality creating. Therefore, behavior transformation study of consumer market economic entities in the context of digitalization is extremely topical problem.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26561
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chmil_majesty_of_marketing_conference_dnipro_2020_40-41.pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.