Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26561
Название: Digitalization as a behaviour transformation tool of consumer market economic entities
Авторы: Chmil, Hanna
Ключевые слова: digital econom;economic entities behavior;digital transformation tools
Дата публикации: 2020
Издательство: Dnipro: Dnipro University of Technology
Библиографическое описание: Chmil H. L. Digitalization as a behaviour transformation tool of consumer market economic entities. Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff, 10th of December 2020. Dnipro: Dnipro University of Technology, 2020. P. 40-41.
Краткий осмотр (реферат): Digital technologies, as a society technological sphere component, are the leading driver of new technological, economic and social reality creating. Therefore, behavior transformation study of consumer market economic entities in the context of digitalization is extremely topical problem.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26561
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
chmil_majesty_of_marketing_conference_dnipro_2020_40-41.pdf1.23 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.