Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26560
Назва: Stages and configurators of the consumer market economic entities behavior digital transformation
Автори: Chmil, Hanna
Ключові слова: digital transformat;consumer market;technologies;technological businesses;management decisions
Дата публікації: 2021
Видавництво: Tallinn: Teadmus OÜ
Бібліографічний опис: Chmil H. L. Stages and configurators of the consumer market economic entities behavior digital transformation. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices: Materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference (February 24-26, 2021). Tallinn: Teadmus OÜ, 2021. P. 8-9.
Короткий огляд (реферат): The changes activator of economic entities behavior at the consumer market is the digital transformation. Its driving forces are new technologies, business models and user habits. Digital transformation changes the traditional principles of doing business and thus produces unprecedented opportunities for value creation and new sources of profit, primarily through: new technological businesses start-up cheapening; new technologies spreading acceleration; effective work with data (insights) for management decisions making; flexibility because of new work styles and focusing on user needs rather than products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26560
ISSN: 0000-0000
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chmil_sustainable_development_conference_tallinn_2021_8-9.pdf685.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.