Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26560
Название: Stages and configurators of the consumer market economic entities behavior digital transformation
Авторы: Chmil, Hanna
Ключевые слова: digital transformat;consumer market;technologies;technological businesses;management decisions
Дата публикации: 2021
Издательство: Tallinn: Teadmus OÜ
Библиографическое описание: Chmil H. L. Stages and configurators of the consumer market economic entities behavior digital transformation. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices: Materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference (February 24-26, 2021). Tallinn: Teadmus OÜ, 2021. P. 8-9.
Краткий осмотр (реферат): The changes activator of economic entities behavior at the consumer market is the digital transformation. Its driving forces are new technologies, business models and user habits. Digital transformation changes the traditional principles of doing business and thus produces unprecedented opportunities for value creation and new sources of profit, primarily through: new technological businesses start-up cheapening; new technologies spreading acceleration; effective work with data (insights) for management decisions making; flexibility because of new work styles and focusing on user needs rather than products.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26560
ISSN: 0000-0000
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
chmil_sustainable_development_conference_tallinn_2021_8-9.pdf685.89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.