Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26430
Назва: Формування цінової політики з точки зору маркетингу
Автори: Грекова, А. В.
Науковий керівник : Мандич, О. В.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Грекова А. В. Формування цінової політики з точки зору маркетингу. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 року; наук. кер. О. В. Мандич. Том 1. Харків: ХНТУСГ, 2017. С. 129-131.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26430
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2017_42.pdf323.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.