Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorГрекова, А. В.-
dc.date.accessioned2023-03-13T18:36:36Z-
dc.date.available2023-03-13T18:36:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГрекова А. В. Формування цінової політики з точки зору маркетингу. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 року; наук. кер. О. В. Мандич. Том 1. Харків: ХНТУСГ, 2017. С. 129-131.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26430-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleФормування цінової політики з точки зору маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2017_42.pdf323.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.