Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26425
Назва: Роль ярмарків у формуванні та функціонуванні овочевого ринку
Інші назви: Роль ярмарок в формировании и функционировании овощного рынка
The role of trade fairs in the formation and functioning of the vegetable market
Автори: Котко, Я. М.
Ключові слова: статистичні дані;ярмарок;інфраструктура;агропродовольчий ринок;канал збуту;овочева продукція;підприємці-виробники;фінансування;статистические данные;инфраструктура;агропродовольственный рынок;канал сбыта;овощная продукция;предприятия-производители;финансирование;statistics;fairs;infrastructure;agri-food market;channel marketing;vegetable products;manufacturer’s entrepreneurs;funding
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Котко Я. М. Роль ярмарків у формуванні та функціонуванні овочевого ринку. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 162 «Економічні науки». 2015. С. 188-195
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 162
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається роль ярмарків для розвитку агропродовольчого ринку та овочевого ринку зокрема. Аналіз офіційних статистичних даних свідчать про незначну кількість проведених ярмарків в Україні та відсутність державного фінансування щодо їх організації. Відносно невелика кількість учасників – виробників аграрної та продовольчої продукції та відвідувачів ярмарків свідчить про низьку увагу до такого ефективного каналу збуту продукції. Проте фінансування даних заходів з боку підприємницьких структур дозволяє стверджувати про високий потенціал та дає шанси на їх розвиток на перспективу
В статье рассматривается роль ярмарок для развития агропродовольственного рынка и овощного рынка в частности. Анализ официальных статистических данных свидетельствует о незначительном количестве проведенных ярмарок в Украине и об отсутствии государственного финансирования на их организацию. Относительно небольшое количество участников - производителей аграрной и продовольственной продукции и посетителей ярмарок свидетельствует о низком внимании к такому эффективному каналу сбыта продукции. Однако финансирование данных мероприятий со стороны предпринимательских структур позволяет утверждать о высоком потенциале и дает шансы на их развитие на перспективу.
The article discusses the role of trade fairs for the development of the agri-food market and vegetable market in particular. Analysis of official statistics showed a slight amount of fairs in Ukraine and the lack of public funding for their organization. Relatively large number of participants - producers of agricultural and food products fairs and visitors on the one hand indicates the low attention to such an effective sales channel. However, funding for these activities on the part of business structures suggests a high potential and gives them the chance to develop in the future.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26425
Розташовується у зібраннях:Випуск 162: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
162_2015_25.pdf386.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.