Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26425
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКотко, Я. М.-
dc.date.accessioned2023-03-13T18:23:53Z-
dc.date.available2023-03-13T18:23:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКотко Я. М. Роль ярмарків у формуванні та функціонуванні овочевого ринку. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 162 «Економічні науки». 2015. С. 188-195uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26425-
dc.description.abstractВ статті розглядається роль ярмарків для розвитку агропродовольчого ринку та овочевого ринку зокрема. Аналіз офіційних статистичних даних свідчать про незначну кількість проведених ярмарків в Україні та відсутність державного фінансування щодо їх організації. Відносно невелика кількість учасників – виробників аграрної та продовольчої продукції та відвідувачів ярмарків свідчить про низьку увагу до такого ефективного каналу збуту продукції. Проте фінансування даних заходів з боку підприємницьких структур дозволяє стверджувати про високий потенціал та дає шанси на їх розвиток на перспективуuk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматривается роль ярмарок для развития агропродовольственного рынка и овощного рынка в частности. Анализ официальных статистических данных свидетельствует о незначительном количестве проведенных ярмарок в Украине и об отсутствии государственного финансирования на их организацию. Относительно небольшое количество участников - производителей аграрной и продовольственной продукции и посетителей ярмарок свидетельствует о низком внимании к такому эффективному каналу сбыта продукции. Однако финансирование данных мероприятий со стороны предпринимательских структур позволяет утверждать о высоком потенциале и дает шансы на их развитие на перспективу.uk_UA
dc.description.abstractThe article discusses the role of trade fairs for the development of the agri-food market and vegetable market in particular. Analysis of official statistics showed a slight amount of fairs in Ukraine and the lack of public funding for their organization. Relatively large number of participants - producers of agricultural and food products fairs and visitors on the one hand indicates the low attention to such an effective sales channel. However, funding for these activities on the part of business structures suggests a high potential and gives them the chance to develop in the future.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 162-
dc.subjectстатистичні даніuk_UA
dc.subjectярмарокuk_UA
dc.subjectінфраструктураuk_UA
dc.subjectагропродовольчий ринокuk_UA
dc.subjectканал збутуuk_UA
dc.subjectовочева продукціяuk_UA
dc.subjectпідприємці-виробникиuk_UA
dc.subjectфінансуванняuk_UA
dc.subjectстатистические данныеuk_UA
dc.subjectинфраструктураuk_UA
dc.subjectагропродовольственный рынокuk_UA
dc.subjectканал сбытаuk_UA
dc.subjectовощная продукцияuk_UA
dc.subjectпредприятия-производителиuk_UA
dc.subjectфинансированиеuk_UA
dc.subjectstatisticsuk_UA
dc.subjectfairsuk_UA
dc.subjectinfrastructureuk_UA
dc.subjectagri-food marketuk_UA
dc.subjectchannel marketinguk_UA
dc.subjectvegetable productsuk_UA
dc.subjectmanufacturer’s entrepreneursuk_UA
dc.subjectfundinguk_UA
dc.titleРоль ярмарків у формуванні та функціонуванні овочевого ринкуuk_UA
dc.title.alternativeРоль ярмарок в формировании и функционировании овощного рынкаuk_UA
dc.title.alternativeThe role of trade fairs in the formation and functioning of the vegetable marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 162: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
162_2015_25.pdf386.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.