Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorКулік, Д. І.-
dc.date.accessioned2023-03-12T16:08:31Z-
dc.date.available2023-03-12T16:08:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБіловодська О. А., Кулік Д. І. Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р. Харків : ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 107-108.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26189-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.titleПереваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_14.05.20_107-108.pdf771.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.