Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26188
Title: Емоційна культура як інноваційний інструмент сучасного маркетингу
Authors: Афенченко, Г. В.
Шумлянська, Н. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Афенченко Г. В., Шумлянська Н. В. Емоційна культура як інноваційний інструмент сучасного маркетингу. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р. Харків : ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 105-106.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26188
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_14.05.20_105-106.pdf905.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.