Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25899
Назва: Digital - облік як складова комунікаційної стратегії сучасного бізнесу.
Автори: Соколенко, Л. Ф.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Соколенко Л. Ф. Digital - обілк як складова комунікаційної стратегії сучасного бізнесу. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Основні напрями удосконалення бухгалтерського обліку, аудиту та оподаткування в умовах Євроінтеграції", 28 травня 2019 р. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 170-172.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25899
Розташовується у зібраннях:Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Основні напрями удосконалення бухгалтерського обліку, аудиту та оподаткування в умовах Євроінтеграції"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osnovni napriamy udoskonal bukhhal obliku, audytu ta opodatkuv v umovakh_Yevrointehratsii_2019-170-172.pdf381.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.